close

ps.第一次翻譯那麼bitch的歌,搭配我賤賤的性格歌詞更絕了

 

Guess I'm a warrior 
我是個愛情殺手
With my eyes on the prize and my thoughts paralyzed by your sight
我的眼裡只有練就俘獲他人芳心的本領,對我想法感到失落吧
I'm the executioner of the love so desired, planned attack from behind enemy lines 
還是一名愛情劊子手充滿功成名就的慾望,計畫則是從對方弱點進攻
And innocence comes from within, I guess I lost it all 
內心隱隱然地幼稚,我想我失去了所有
And I would have had the world at hand instead I risk it all
我本以為伸出雙手能擁抱全世界,反而卻冒這個風險

 

Call me a sinner, yeah call me a freak, 
視我為千古罪人,是阿,叫我怪胎
Call me everything that you please
任你隨意稱呼
Ready to bow down at your knees 'cause here comes the beast 
乖乖的磕頭道歉,你可知你得罪的是一頭野獸
And you don't know where I go at night, on the prowl in the moonlight. 
你不明白我夜晚去哪裡,在幽靜的月光下獨自徘迴
I go hard yeah, don't you breathe because I'm the beast
玩得盡興,因為野獸能讓你喘不過氣來

 

And darling darling can't you see the light that's bursting straight from me
親愛的,親愛的,你是否見到我身上爆出一種耀眼的兇芒
And my heart beats, and my heart beats, I'm not too blind to see. 
就連心跳聲,心跳也亂了整個節奏,我還不至於眼瞎看不見

 

arrow
arrow

    Jeffery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()