close

 

I take the long way to your place
走了遙遠的路程才來到你的住宅
Can't trust my own decisions
還是不敢相信我做出的決定
It's 3AM a few drinks in yeah
凌晨3點啜飲幾杯酒
No controlling inhibition
卻也壓仰不住心中情感

 

How many times have you thought of me tonight?
今晚你想過我有多少次?
How many times have you told me a lie?
你又想要向我撒謊多少次?
Got just one more night left in me
就只剩下最後的夜晚
One more chance for you to make it right
再給你一次機會讓你重新選擇
Let me know if you're coming with me
如果你要繼續跟我在一起也請讓我知道
Or you can say goodnight
或是道一句晚安

 

Or you can say goodnight
道聲晚安
Or you can say goodnight
道聲晚安
Or you can say goodnight
道聲晚安

 

I'm out drinking with all the guys
我與朋友相聚喝酒聊天
See your name on my phone so I say goodnight
拿起手機看到妳傳來的訊息,所以我說聲句晚安
Don't wanna be a late night thing no more
不必在深夜裡想這些太過拘泥的細節
Wanna give this love a chance to grow
愛一個人,正是給予一個彼此成長的機會
I got somethings to ask you
有些事我想問妳

 

How many times have you thought of me tonight?
今晚你想過我有多少次?
How many times have you told me a lie?
你又想要向我撒謊多少次?
Got just one more night left in me
就只剩下最後的夜晚
One more chance for you to make it right
再給你一次機會讓你重新選擇
Let me know if you're coming with me
如果你要繼續跟我在一起也請讓我知道
Or you can say goodnight
或是說一聲晚安
Or you can say goodnight
說句晚安

arrow
arrow

    Jeffery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()