close

 

Another late night and I just wish you would call
在一個深夜裡,我期盼著你能回我來電
Dead eyes burning into the wall
一雙虛無空洞的雙眼直盯天花板
I’m wide awake
我保持清醒
And it’s harder and harder to breathe
反而卻越來越難呼吸
With the thought of you closing in around me
真的好想把你鎖在我心間

 

Blind and in love you thought it was right
你認為盲目的愛情是沒有分為對錯
Oh it’s easy to see, hard when you try it
幸福看似簡單,想要擁有的時候卻很困難
Oh whatever it was we couldn’t deny
不管怎樣,我們都無法否認
It comes time, to say goodbye
是該說再見的時候了

 

Now we’re moving on
現在我們向前邁進
And we’re letting go
我們坦然放手
You’re good as gone
你走的那麼灑脫
The bed is cold
床單好冰冷
And we’re sleeping alone
倆人彼此分開獨睡

 

I took a long drive to a place we used to meet
我花了很長的時間前往到我們曾經去過的地方
I think of you every mile a memory
我想起妳每一英里的記憶
But if I stop I may never wanna leave
若是我停下腳步,我想永遠都不知道該怎麼離開
Might be the only way that this lonely heart will beat
也許是唯一方法,但這孤獨的心會持續跳動著

 

Blind and in love we thought it was right
我們都認為盲目的愛都是值得
Oh it’s easy to see, how hard we tried
愛情看似容易,我們也努力嘗試過
whatever it was we couldn’t deny
不管怎樣,我們都無法否認
But it comes time, to say goodbye
是該說再見的時候了

 

Now we’re moving on
現在我們向前邁進
And we’re letting go
我們坦然放手
You’re good as gone
你走的那麼灑脫
The bed is cold
床單好冰冷
And we’re sleeping alone
倆人彼此分開獨睡

 

Sleeping, sleeping, sleeping
睡吧,睡吧,睡吧
Alone
一個人
Sleeping alone
分開獨睡
Sleeping alone
分開獨睡
Sleeping, sleeping, sleeping
睡吧,睡吧,睡吧

 

Now we’re moving on
現在我們向前邁進
And we’re letting go
我們坦然放手
You’re good as gone
你走的那麼灑脫
The bed is cold
床單好冰冷
And we’re sleeping alone
倆人彼此分開獨睡

 

arrow
arrow

    Jeffery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()