close

Hot-Water.jpg

 

 

 

Audien & 3LAU - Hot Water (feat. Victoria Zaro) 水深火熱中文歌詞

好聽就翻翻看囉

 

I deserve it

是我該死

I know I hurt you with the truth

我知道我給你帶來很大傷害

I was certain

我有把握

No matter what, we'd make it through

無論如何,我們迫切地尋求解決之道

And I'm not perfect

我並不完美

But if I really needed you

但如果我真的需要你的話

 

 

Would you le-e-e-e-et me drown

你會不會眼睜睜看我從此被淹沒

Reach your hand and pull me out

伸出手,把我拉了上來

Would you le-e-e-e-et me drown

你會不會丟我一個人繼續沉溺下去

Reach your hand and pull me out

伸出手,把我脫離苦海

 

 

I've been treading in hot water

我一直處於水深火熱的狀況之中

Yeah, I know I let you down

是呀,讓你特別失望

And I'll find a way to say I'm sorry

嚴懲自己犯錯的方式做為虧欠

But my time is running out

我的時間即將消耗殆盡

 

 

But Le-e-et me drown, reach your hand

沉入迷濛的深淵,伸出你的手

Would you le-e-e-et me drown (I'm sorry)

你能忍心看我渙散成一片死寂的灰

Le-e-et me drown, reach your hand

沉入漆黑的水底,伸出你的手

Would you le-e-e-et me drown (hot water)

你能忍心的看我活活被淹死

 

 

If you were on your last breath

如果你還剩下一口氣息

And there was no one else around

周遭無人呼救

Despite what I said

儘管我說了

I swear that I would help you out

我發誓我會幫助你

Like a siren

就像警笛聲

I hear that old familiar sound

聆聽當初最熟悉的聲音

 

 

I've been drowning in hot water

我一直處於水深火熱的狀況之中

Yeah, I know I let you down

是呀,讓你特別失望

And I'll find a way to say I'm sorry

嚴懲自己犯錯的方式做為虧欠

But my time is running out

我的時間即將消耗殆盡

 

 

Would you le-e-et

你會不會

Would you le-e-et me drown

你會不會眼睜睜看我從此被淹沒

Would you le-e-et

你會不會

Would you le-e-e-et me drown (hot water)

你會不會丟我一個人繼續沉溺下去

 

 

Heaven knows you wanna let go

另一端的天堂早就明瞭你想拋下一切

And heaven knows we're cutting it close

他們早已得知我們注定結束一段戀情

And I don't know if you will let go of me

我不確定你是否會放棄我

Like I let go of you

就像我放開你

And heaven knows that I've got regrets

他們也知道我依然抱有遺憾

And heaven knows I meant what I said

他們也感同身受懂我的想法

And I don't know if you will let go

我不確定你是否會放手

 

 

I've been drowning in hot water

我一直處於水深火熱的狀況之中

Yeah, I know I let you down

是呀,讓你特別失望

And I'll find a way to say I'm sorry

嚴懲自己犯錯的方式做為虧欠

But my time is running out

我的時間即將消耗殆盡

 

 

Would you le-e-e-e-et me drown, reach your hand

沉入迷濛的深淵,伸出你的手

Would you le-e-e-et me drown (I'm sorry)

你能忍心看我渙散成一片死寂的灰

Le-e-et me drown, reach your hand

沉入漆黑的水底,伸出你的手

Would you le-e-e-et me drown (hot water)

你能忍心的看我活活被淹死

arrow
arrow

    Jeffery 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()